Gabinet

Adam Kubiak

W swojej pracy zajmuje się pacjentami z ostrymi i przewlekłymi bólami kręgosłupa (np. rwa kulszowa, rwa ramienna, dyskopatie, bóle korzeniowe, kręgozmyki, stany pooperacyjne L/S); a także układu kostno-stawowego i inie tylko (np. zwyrodnienia stawów biodrowych i kolanowych, zespoły bolesnego barku, zespół cieśni nadgarstka itp); bólami i zawrotami głowy, migrenami, prowadzę również rehabilitację po udarach mózgu i urazach czaszkowo-mózgowych, różnego rodzaju stany pourazowe i pooperacyjne (np. stany po wypadkach komunikacyjnych i innych, złamania, endoprotezy bioder i kolan, rekonstrukcje więzadeł krzyżowych), ponad to prowadzę ćwiczenia w przypadkach wady postawy u dzieci i dorosłych, różnego rodzaju obrzęki limfatyczne, terapię bóli kręgosłupa u kobiet w ciąży i po porodach, inne indywidualnie specyficzne zaburzenia funkcji, konsultacje fizjoterapeutyczne oraz terapię manualną schorzeń kręgosłupa i stawów.

Ewa Kubiak

W swojej w pracy zajmuje się pacjentami chorymi neurologicznie, zwłaszcza po udarach mózgu, pracuję również specjalistyczną metodą Bobath dedykowaną pacjentom neurologicznym ale i nie tylko, PNF i td, prowadzę zabiegi fizjoterapeutyczne w przypadkach bóli kręgosłupa, różnego rodzaju dyskopatiach, zespołach bólowych, endoprotezach bioder, kolan i innych. Zajmuję się również uroginekologią, a co za tym idzie prowadzę terapię w zaburzeniach mięśni dna miednicy, po porodach naturalnych i cesarskim cięciu (również mobilizacją blizny po cesarskim cięciu), a także problemami z bolesnym miesiączkowaniem, terapię przy bolesnym współżyciu, nietrzymaniu moczu oraz przed i po operacjach prostaty.
Wykonuję również masaże. Prowadzę również rehabilitację w domu pacjenta!